تنهایه تنهام

غم عشق

خدایا خیلی خسته ام

بیا عشقم که من تنهایه تنهام..........................میادش بی تو هی غم ها رو
غمهام


باید تاکی بگم تنهاترینم...................................تویی واسم عزیزم بهترینم

غمه تنهاییام شد قده یک کوه..........................همش دارم میپرسم عشقه من
کو؟


بیادت عاشقم من تا همیشه..........................یه لحظم بی تو عشقم نه
نمیشه


شده غم دیگه با تقدیرم همدست....................همش دارم میگم این جمله رو
بس


سره سازش نداره این زمونه............................یه عمره این دل از تنهایی
خونه

 

شاعر:امیر حسینچشمک



نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت3:33---9 مرداد 1392
سلام=بیا وبلاگم سری بزن=راستی منو لینک کن منم لینکت میکنم♥♥

میلاد
ساعت2:15---7 مرداد 1392


میلاد
ساعت1:05---6 مرداد 1392
سلام وبلاگ خوبی داری به منم یه سری بزن

باران
ساعت17:57---4 مرداد 1392
خدایا یادته؟دستشو گرفتم آوردم پیشت گفتم: من فقط اینو میخوام گفتی:این نه بهترازاینو برات گذاشتم کنار پاموکوبیدم زمینو گفتم من همینو میخوام آروم توی گوشم گفتی:آخه اون ازمن قول یکی دیگرو گرفته..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 4 مرداد 1392برچسب:,ساعت17:28توسط معصومه | |